آ

  • آموزش تفکر خلاق مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]

  • آموزش فراشناخت تأثیر آموزش مهارت‏های فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]

ا

  • ابراز وجود. پیش‌بینی کننده‌های گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]

  • ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیب‌زا از اینترنت با میانجیگری نقش‌های جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]

  • اجتماعی سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]

  • احساس برخورداری از حقوق شهروندی بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایه‌های اجتماعی بر جهت‌گیری جامعه پسندانه دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]

  • احساس تنهایی عاطفی - اجتماعی مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بین‌فردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]

  • احقاق جنسی بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعال‌سازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]

  • اختلال در روابط بین فردی مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بین‌فردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]

  • ادراک خطر بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]

  • استفاده آسیب زا از اینترنت اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیب‌زا از اینترنت با میانجیگری نقش‌های جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]

  • اشتیاق تحصیلی طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]

  • اضطراب اجتماعی رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]

  • اضطراب اجتماعی اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سری‌های زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]

  • اضطراب اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‏های فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]

  • اضطراب اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]

  • اضطراب سلامت ساخت و بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]

  • اعتیاد به اینترنت؛ افسردگی مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]

  • اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]

  • افسردگی الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]

  • افکار خودکشی استخراج مدل روانشناختی شکل‌گیری افکار خودکشی به‌عنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]

  • الگوهای سنجشی و ساختاری مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]

  • انعطاف پذیری شناختی نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]

  • انگیزه تعلق اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]

ب

  • بازی درمانی آدلری اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سری‌های زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]

  • باورهای فراشناختی اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]

  • بدرفتاری روانشناختی مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بین‌فردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]

  • بدسرپرست تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]

  • بدنظمی هیجانی پیش‌بینی کننده‌های گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]

  • بهزیستی اجتماعی مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]

  • بی‌سرپرست تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]

پ

  • پرخاشگری مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]

  • پرخاشگری رابطه منش‌های اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطه‌ای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]

  • پرستاران پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبک‏های تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]

  • پیوندهای اجتماعی و معنایی رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محله‌های مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]

ت

  • تجربه خشونت الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]

  • تحلیل عامل اکتشافی رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محله‌های مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]

  • ترس از ارزیابی مثبت اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]

  • ترس از ارزیابی منفی اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]

  • تعهدسازمانی بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]

  • تمایزیافتگی پیش‌بینی کننده‌های گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]

  • تنظیم هیجان مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]

  • تنهائی اجتماعی نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دین‌داری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]

  • تیزهوش کم پیشرفت اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]

ج

  • جامعه پسندی جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]

  • جهت‌گیری جامعه پسندانه بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایه‌های اجتماعی بر جهت‌گیری جامعه پسندانه دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]

چ

  • چشم انداز زمان ارائه‌ی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبک‌های فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]

ح

  • حساس هویت مکانی رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محله‌های مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]

  • حساسیت بین فردی نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]

  • حل ‌مسأله اجتماعی بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]

  • حل مسئله اجتماعی اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]

  • حمایت اجتماعی ادراک شده جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]

خ

  • خرید آنی مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]

  • خشم مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]

  • خشم تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]

  • خشونت خانگی طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]

  • خشونت همسر طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]

  • خود تنظیمی هیجانی مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]

  • خودزنی الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]

  • خودکارآمدی اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]

  • خودکارآمدی بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]

د

  • دانش آموزان مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]

  • دانشجو استخراج مدل روانشناختی شکل‌گیری افکار خودکشی به‌عنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]

  • دختران مجرد مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بین‌فردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]

  • درگیری تحصیلی طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]

  • درمان مبتنی بر شفقت مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]

  • دلبستگی مکان مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]

  • دوقلوها بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]

  • دینی سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]

ذ

  • ذهن آگاهی مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]

ر

  • ردپای اکولوژیک رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیه‌ای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]

  • رفتار پرخطر پیش‌بینی کننده‌های گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]

  • رفتار جامعه پسند اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]

  • رفتاردرمانی دیالکتیکی مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]

  • رفتارهای پرخطر ارائه‌ی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبک‌های فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]

  • رفتارهای جامعه پسند اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]

  • رفتار های خود آسیب رسان مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]

  • رفتارهای نوع دوستانه بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]

  • رفتار یاری رسان بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]

ز

  • زنان شهر تهران رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]

  • زندانی نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دین‌داری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]

س

  • سبک تبادل اجتماعی پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبک‏های تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]

  • سبک تبادل اجتماعی بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعال‌سازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]

  • سبک‌های فرزند پروری والدین ارائه‌ی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبک‌های فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]

  • سرشت و منش جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]

  • سرمایه اجتماعی بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]

  • سرمایه‌های اجتماعی بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایه‌های اجتماعی بر جهت‌گیری جامعه پسندانه دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]

  • سیستم‌های رفتاری بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعال‌سازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]

  • شکست عاطفی الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]

  • شناخت منفی مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]

ع

  • عملکرد تحصیلی مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]

ف

  • فردگرایی رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیه‌ای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]

  • فردی سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]

  • فضای مجازی مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]

ق

  • قلدری در محیط کار پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبک‏های تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]

  • قومی سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]

ک

  • کرونا تأثیر آموزش مهارت‏های فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]

  • کفایت اجتماعی اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]

  • کووید 19 ساخت و بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]

گ

  • گراندد تئوری استخراج مدل روانشناختی شکل‌گیری افکار خودکشی به‌عنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]

م

  • مادی گرایی رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیه‌ای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]

  • محله سپه شهر قزوین رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محله‌های مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]

  • مدل استخراج مدل روانشناختی شکل‌گیری افکار خودکشی به‌عنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]

  • مدل‌یابی رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محله‌های مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]

  • مدیریت بدن رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]

  • مسئولیت پذیری بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]

  • مصرف گرایی رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیه‌ای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]

  • مقایسه اجتماعی نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]

  • منازل آپارتمانی مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]

  • منازل شخصی مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]

  • منش های اخلاقی رابطه منش‌های اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطه‌ای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]

  • مهارت اجتماعی اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سری‌های زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]

  • مهارت های اجتماعی الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]

  • مهارت های اجتماعی مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]

  • مهارت های اجتماعی ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]

  • مهارت‌های ارتباطی تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]

  • میزان استفاده از شبکه‌ها رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]

ن

  • ناکامی نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دین‌داری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]

  • نشانگان افت روحیه تأثیر آموزش مهارت‏های فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]

  • نشخوارخشم نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دین‌داری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]

  • نقش‌های جنسیتی اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیب‌زا از اینترنت با میانجیگری نقش‌های جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]

  • نگرش ساخت و بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]

  • نگرش مذهبی ارائه‌ی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبک‌های فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشم‌انداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]

  • نگرش های خوردن آشفته نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]

  • نوع استفاده از شبکه‌ها رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]

و

  • واژگان کلیدی: جامعه پذیری سازمانی بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]

  • واکسن هراسی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]

  • واکنش روانی مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]

  • واکنش روانی مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]

ه

  • همدلی اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]

  • همنوایی با همسالان رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]

  • هوش اجتماعی بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]

  • هوش موفق اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]

  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]

  • هویت مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]

  • هویت سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]

  • هویت اجتماعی رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]

  • هیجانات پایه بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]

  • هیجانات پیجیده بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]

  • هیجانات شرم و گناه رابطه منش‌های اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطه‌ای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]

ی

  • یادگیری مغز محور مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]

  • یزد و بوشهر نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دین‌داری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]